Διπλή διάκριση για την AbbVie στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ

Χρόνος ανάγνωσης
less than
1 minute
Read so far

Διπλή διάκριση για την AbbVie στα Αριστεία της Ε.Ε.Φα.Μ

Φεβρουάριος 15, 2018
Από: journalist
Τελευταία ενημέρωση: 6 έτη πριν

Διπλή Διάκριση απέσπασε η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie στα «Αριστεία Ε.Ε.Φα.Μ. 2016-2017», θεσμό της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Management που επιβραβεύει τις βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικές επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στη φαρμακευτική αγορά κατά τη διάρκεια της τελευταίας διετίας.

Η AbbVie κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία «Καλύτερη Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας» με την ψηφιακή εκστρατεία «Δ.Ι.gital» (ΔΙ+digital). Οι στόχοι της εκστρατείας αφορούσαν στην ενημέρωση του κοινού σχετικά με τη Διαπυητική Ιδρωταδενίτιδα, στο ρόλο του δερματολόγου στη διάγνωση και θεραπεία της νόσου, αλλά και στην έγκαιρη παραπομπή του ασθενούς στο Δερματολόγο. Το τελευταίο, επιτεύχθηκε μέσω της διαδικτυακής καμπάνιας ενημέρωσης κοινού TiSouDineiXara, της ιστοσελίδας ενημέρωσης HSonline.gr (hsonline.gr), αλλά και της καμπάνιας Reshape HS referral που απευθύνθηκε σε επιλεγμένους Γενικούς Ιατρούς, Παθολόγους και Χειρουργούς.

Παράλληλα, με την εκστρατεία ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι», (piasetomolyvi.gr) η AbbVie κατέκτησε την δεύτερη θέση στην κατηγορία «Καλύτερο Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών και Ευαισθητοποίησης Κοινού». Στόχος της εκστρατείας ήταν να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό για την ασθένεια και να κινητοποιήσει όσους εμφανίζουν πρώιμα συμπτώματα προκειμένου να επισκεφθούν τον κατάλληλο γιατρό, που σε αυτή την περίπτωση είναι ο ρευματολόγος.

H Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director της AbbVie δήλωσε σχετικά: «Η καινοτομία αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο των δραστηριοτήτων της AbbVie και η ενημέρωση, πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών, επιτακτική ανάγκη».