Βελτίωση εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων από τον ΕΟΠΥΥ

Χρόνος ανάγνωσης
less than
1 minute
Read so far

Βελτίωση εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων από τον ΕΟΠΥΥ

Απρίλιος 03, 2018
Από: journalist
Τελευταία ενημέρωση: 6 έτη πριν

Με στόχο τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών η  διοίκηση του ΕΟΠΥΥ   προχωράει με μια σειρά κινήσεων, κυρίως στο επίπεδο της πρόσβασης στα λεγόμενα Φάρμακα Υψηλού Κόστους. Σε αυτό το πλαίσιο άνοιξε πριν από λίγες ημέρες τις πόρτες του το νέο Φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στο Περιστέρι, προκειμένου να καλύψει το σημαντικό κενό στην εξυπηρέτηση της Δ. Αττικής, αλλά και να απορροφήσει μέρος της κίνησης από τα Φαρμακεία του Οργανισμού στο Κέντρο, τουλάχιστον για τους περιπατητικούς ασθενείς.

Ο Οργανισμός ετοιμάζεται να ανοίξει άλλο ένα Φαρμακείο στη Δ. Αττική και συγκεκριμένα στο Καματερό, το οποίο μαζί με εκείνο του Περιστερίου αναμένεται να απορροφήσει ασθενείς απο τους ίδιους τους Δήμους που εδρεύουν όσο και από περιοχές όπως το Αιγάλεω, το Χαϊδάρι, το Ίλιον και τις Αχαρνές. Παράλληλα, πρόσφατα προσελήφθη και προσωπικό για τα άλλα φαρμακεία του δικτύου, ενώ επαναπροκηρύχθηκαν θέσεις βοηθών φαρμακοποιών και φαρμακοποιών, οι οποίες δεν καλύφθηκαν με την αρχική προκήρυξη.

Ψηφιακές υπηρεσίες

Οι παραπάνω αλλαγές αποτελούν μέρος του ευρύτερου σχεδιασμού του τομέα των ΦΥΚ από τη Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ, ο οποίος περιλαμβάνει μια σειρά αλλαγών, τόσο στο επίπεδο της πρόσβασης των ασφαλισμένων στα φάρμακα αυτά όσο και σε επίπεδο διαχείρισης τους από τον Οργανισμό.

Στο πλαίσιο των αλλαγών αυτών, λοιπόν, προωθείται και η δημιουργία εφαρμογών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών, που αναμένεται να εισαχθούν εντός του έτους. Μεταξύ των αλλαγών και η δημιουργία συστήματος ειδοποίησης των ασφαλισμένων, μέσω SMS στο κινητό τους, το οποίο εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο έως το καλοκαίρι. Το σύστημα αυτό βέβαια θα αφορά σε συγκεκριμένα σκευάσματα.

 Πηγή: Virus.gr