Η τεχνολογία αναβαθμίζει το κοινωνικό προφίλ του Δήμου Αθηναίων

Χρόνος ανάγνωσης
less than
1 minute
Read so far

Η τεχνολογία αναβαθμίζει το κοινωνικό προφίλ του Δήμου Αθηναίων

Απρίλιος 04, 2018
Από: journalist
Τελευταία ενημέρωση: 6 έτη πριν

Την τεχνολογία ως “εργαλείο” διαφάνειας και αξιοπιστίας στις κοινωνικές παροχές χρησιμοποιεί ο Δήμος Αθηναίων, ο οποίος μέσω του πληροφοριακού συστήματος “ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ” που αποτελεί την πρώτη μεγάλη βάση καταγραφής των εξατομικευμένων αναγκών των δικαιούχων και την “Κάρτα δημότη”, ανοίγει το δρόμο σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες για πρόσβαση στις κοινωνικές δομές του.

Στόχος της δημοτική αρχής είναι να προσφέρει στους πολίτες και, ειδικά στις ευπαθείς ομάδες, πληρέστερη κι εξατομικευμένη εξυπηρέτηση με ταχύτητα και αξιοπρέπεια.

Είναι χαρακτηριστικό πως η πλατφόρμα “ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ” κατέγραψε μέσα σε 6 μήνες 82.000 πολίτες που είναι δικαιούχοι, διευκολύνοντας την πρόσβασή τους σε 21 υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων, όπως: ο Κόμβος Αλληλοβοήθειας Πολιτών του δήμου Αθηναίων, τα 6 Δημοτικά Ιατρεία, τις 25 Λέσχες Φιλίας, τη Βοήθεια στο Σπίτι, Εισαγγελικές Εντολές, Ιατροφαρμακευτική Περίθαλψη Ανασφάλιστων, Κοινωνική Έρευνα, Κοινωνική Κατοικία, Κοινωνικό Πλυντήριο, Κοινωνικό Φαρμακείο, Ξενώνες Αστέγων, Πιστοποιητικά Οικονομικής Αδυναμίας, Συμβουλευτική Απασχόληση, Συμβουλευτική Νομικών Υποθέσεων, Ταμείο Επισιτιστικής Βοήθειας για απόρους, Χορηγίες και Ψυχοκοινωνική υποστήριξη.

“Στην πρώτη φάση διαγνώσαμε τις ανάγκες των ανθρώπων, εκείνων που πλήττονται περισσότερο από την κρίση, και βάλαμε τα δυνατά μας να τις ικανοποιήσουμε. Τώρα κάνουμε ένα ακόμη πιο σημαντικό βήμα: συστηματοποιούμε την εξατομικευμένη αλληλεγγύη, δηλαδή καταγράφουμε τις ανάγκες του κάθε πολίτη και διευκολύνουμε την πρόσβασή του στις υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων” δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, εγκαινιάζοντας την Κάρτα δημότη.

Επισημαίνεται πως μόνο το τελευταίο 6μηνο οι κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων έχουν εξυπηρετήσει 48.625 πολίτες. Παράλληλα, έχουν εκδοθεί 8.500 προσωποποιημένες κάρτες. Ο αριθμός τους προβλέπεται να φτάσει τις 30.000 μέσα στο 2018. Συνολικά, μέσω του πληροφοριακού συστήματος «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ» κατά την πιλοτική του λειτουργία (Οκτ. 2017 – Μάρ. 2018) έχουν γίνει 81.000 ραντεβού στα Δημοτικά Ιατρεία, 500 ραντεβού για συμβουλευτικές υπηρεσίες, 200 για νομικές, έχουν διανεμηθεί 13.179 πακέτα τροφίμων σε δικαιούχους και έχουν δοθεί διάφορα φάρμακα με 2.500 συνταγές.

Για τη γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, 214 στελέχη του δήμου Αθηναίων έχουν πρόσβαση στο σύστημα «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», με αναβαθμισμένο εξοπλισμό που αποτελείται από laptops, printers καρτών, barcode readers, signature tabs.

“Με το «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ», ο πολίτης εξυπηρετείται αξιόπιστα, γρήγορα κι αποτελεσματικά και εμείς αντιλαμβανόμαστε καλύτερα τις ανάγκες του και μπορούμε να προγραμματίσουμε τα επόμενα βήματα των κοινωνικών παρεμβάσεων του δήμου” ανέφερε από την πλευρά της η αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Πρόνοιας και Ισότητας, Μαρία Στρατηγάκη.

“Είναι ένα μεγάλο βήμα διοικητικού εκσυγχρονισμού και ψηφιακής αναβάθμισης των κοινωνικών υπηρεσιών του δήμου Αθηναίων που καλύπτει με ακόμα καλύτερο τρόπο τις βασικές ανάγκες των κατοίκων” συμπλήρωσε ο κ. Καμίνης, μην παραλείποντας να σημειώσει ότι αποτελεί δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, το οποίο και ευχαρίστησε.

«Η δωρεά μας για την ανάπτυξη και εφαρμογή του πληροφορικού συστήματος «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ» αποτελεί μέρος της μεγάλης δωρεάς των 10 εκατομμυρίων ευρώ του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος προς τον δήμο Αθηναίων για την αντιμετώπιση των δύσκολων συνθηκών της κρίσης. Είμαστε πολύ χαρούμενοι και υπερήφανοι που ήδη η στήριξη μας έχει φέρει τόσο θετικά αποτελέσματα, ειδικά για τους πιο ευάλωτους συμπολίτες μας» δήλωσε η Μυρτώ Ξανθοπούλου, εκπρόσωπος του τμήματος διαχείρισης δωρεών του ΙΣΝ.